Sunday, January 08, 2012

NEW ARRIVAL : DGT NORTH AMERICAN CHESS CLOCK



Makluman kepada semua stock baru bagi jam digital jenama DGT North American (DGTN NA)telah sampai dan anda boleh membeli jam jam tersebut dengan harga promosi ( 3 hari sahaja ) RM270 termasuk pos.Selepas ini jam tersebut akan dijual dengan harga RM290.Harga yang ditawarkan dijamin lebih murah daripada mana online chess shop.Pihak kami boleh menandingi mana harga yang ditawarkan oleh mana mana online chess shop.Sebagai mengedar dan pengimport jam jenama DGT kami mengalu alukan sebarang pertanyaan anda.

Jadi apa bezanya DGT NA dengan DGT 2010 nie ? Dari segi rekabentuk ianya adalah sama sahaja cuma yang berbeda adalah warnanya.DGT 2010  terbaharu mempunyai jalur biru manakala DGT NA mempunyai jalur merah .Bagaimana dengan fungsinya pula ?

DGT NA mempunyai 23 pilihan untuk ketetapan masa berbanding DGT 2010 yang mempunyai 36 ketetapan masa.Memandangkan kebanyakan ketetapan masa yang pelbagai jenis jarang digunakan atau hampir tidak  digunakan maka DGT NA  ini sangat sesuai untuk anda membelinya dan setiap jam dijamin 15 bulan.Sebarang pertanyaan sila hubungi saya Muhammad Arshad  012 9282811.

No comments: