Monday, January 09, 2012

NEW ARRIVAL : FRITZ 13



Banyak sudah diperkatakan tentang Fritz 13 versi terbaru ini.Setelah mencuba semalaman boleh saya sifatkan adalah lebih menyakin dari versi yang lalu terutamanya tentang " Let Check Analysis " sangat berguna kepada pemain catur tegar seperti saya.Adakah berbaloi membayar harga yang " mahal " untuk  versi terkini ini dan apakah faedah yang pengguna dapat ?

1.Enam bulan ordianary membership di playchess.com
2.Enam bulan premium membership di playchess.com
3.Sebagai premium membership anda berpeluang bermain simultan dengan grandmaster atau internasional master setiap malam (waktu Jerman )
4.Mendengar syarahan dari GM atau IM
6.Mengikuti siaran lansung kejohanan besar serta mendengar ulasan ( Premium member sahaja )
7."Add Chess Engine " ketika mengikuti siaran lansung.
8.Masuk pertandingan yang diadakan setiap malam (waktu Jerman ).Anda boleh menambah keahlian
   sekiranya menang sebagai mana yang telah saya lakukan dari masa ke semasa.

Pada pendapat saya sangat berbaloi untuk anda melabur RM280 untuk mendapat segala keistimewaan yang ada di playchess.com ini.Untuk maklumat lanjut sila sms kepada saya tel no : 012 9282811

No comments: